1/03/2015

Prolog

Hej!

Potrzeba założenia bloga rodziła się we mnie stopniowo, nieśmiało. W rzeczywistości wirtualnej czuję się bardzo swobodnie, a prowadzenie "bloga" na tumblr daje mi dużo frajdy. To, co najbardziej mnie tam zafascynowało i ujęło, to możliwość komunikowania się z innymi użytkownikami, przekazywania własnych myśli, opinii, dzielenia się swoimi wyborami estetycznymi. W pewnym momencie tumblr stał się jednak zbyt ciasny. Postanowiłam, że zacznę prowadzić bloga. To, co chciałabym tu przenieść z tumblr'a, to forma bliskiej, momentami nieco intymnej relacji z odbiorcami. Chciałabym, żeby mój blog był miejscem, w którym można poczuć się swobodnie.

Moim celem jest dowiedzenie, że dziewczyny zainteresowane modą niekoniecznie są zamknięte na inne obszary, takie jak sztuka, tematy społeczne i duchowe. Będę się starała być maksymalnie profesjonalna i wnikliwie analizować, a następnie zapoznawać was oraz samą siebie z tematami, które znajdą się w zasięgu moich zainteresowań, do których należą wspomniana wyżej moda, sztuka, życie duchowe, astrologia, literatura, kino, muzyka, zagadnienia z zakresu psychologii i wiele innych.

Bardzo chętnie się dowiem, czego same oczekujecie, o czym chciałybyście czytać, co oglądać. Przyjmę wszelkie sugestie! 

Love, 
Ada

11 comments:

  1. Znając twój przybliżony wizerunek internetowy, ten blog będzie wyjątkowy :)
    Mam nadzieję że będziesz mega inspiracją dla dziewczyn zwłaszcza tych nastoletnich ponieważ masz trzeźwe spojrzenie na życie a tego czasem im potrzeba, że zachęcisz do działania i robienia tego co się kocha.Chętnie będę czytać o relacjach międzyludzkich, ich zawieraniu, etapach i przebiegu, mam z tym małe problemy więc to byłoby naprawdę pomocne. Również z chęcią poczytam na temat sztuki co jest moim ogromnym zainteresowaniem. Twój tumblr był czymś w stylu domu dla myśli niektórych i mam nadzieję że i tu kontakt z czytelnikami będzie podobny. Pozdrawiam i powodzenia :)

    ReplyDelete
  2. Ada jesteś tak inspirująca, czekam na twoje posty.Czuję że wpłyną one na mnie i na mojego bloga , może też zacznę coś pisać, a nie tylko swoje stylizacje wrzucać ;)

    ReplyDelete
  3. Twój styl jest niesamowity. Chętnie poznaliśmy twoje inspiracje i zajarzała do szafy. Śledzę twojego instagrama i jestem zachwycona. Bardzo mnie inspirujesz. Z niecierpliwością czekam na kolejne wpisy ❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak, też bym zajrzała do Twojej szafy chętnie. Nie mówię - że ma tu się robić blog modowy, bo piszesz o wielu interesujących rzeczach z dziedzin filozofii, sztuki, socjologii ale zwykłe szmatki też lubię oglądać, zwłaszcza na Tobie ! Pamiętam Cię jeszcze ze stylio.pl hahah :*

      Delete
    2. Tak, wiem o tym, moda zajmuje istotne miejsce w moim życiu, więc bez niej się nie obędzie! W tym tyg postaram się coś przygotować (na sobie) : )

      Delete
    3. super!

      Delete
  4. Przypadkiem kiedyś trafiłam na Twojego instagrama, którego od tamtej pory śledzę, czasem wchodzę na Twojego tumblr'a jednak na telefonie jest to trochę niewygodne, dlatego też kiedy zobaczyłam, że założyłaś bloga ogromnie się ucieszyłam! Jestem super podekscytowana i ciekawa tego co będzie się tutaj działo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki wielkie, postaram się najmocniej!

      Delete